Garantiebeleid

"Onze garantie is geldig voor een periode van twee jaar vanaf de datum van aankoop*

Gedurende deze periode, als het product niet functioneert zoals geadverteerd of defect blijkt te zijn, zullen wij (Gard Pro) het product repareren dan wel vervangen zonder extra kosten voor jou.

Deze garantie dekt geen schade veroorzaakt door verkeerd gebruik, water, val of algemene onjuiste behandeling van de smartwatch.

Om een beroep te doen op deze garantie moet je het aankoopbewijs voorleggen en contact opnemen met ons (Gard Pro) per mail voor instructies over hoe te handelen. Deze garantie is niet overdraagbaar en geldt alleen voor de oorspronkelijke koper van het product.

Om gebruik te maken van deze garantie, dien je de volgende stappen te volgen:

 

  1. Verzamel alle benodigde informatie en documenten, waaronder het aankoopbewijs en andere relevante documenten die ondersteunen dat het om ons product gaat.

  2. Neem contact op met de klantenservice om ons op de hoogte te stellen van het probleem en de vereiste informatie en documenten te verstrekken. De klantenservice-medewerker zal je assisteren bij het vaststellen of het defect onder de garantie valt en je dan verdere instructies geeft over hoe de claim verder moet worden behandeld.

  3. Volg de verdere instructies van de klantenservice-medewerker, wat kan inhouden dat het product naar ons moet worden teruggestuurd voor inspectie of reparatie. De klant is in deze verantwoordelijk voor eventuele verzend- en verwerkingskosten. Indien is vastgesteld dat het onder de garantie valt en wij het product moeten repareren of vervangen, zullen wij de retourkosten vergoeden.

  4. Zodra wij het product hebben ontvangen en geverifieerd is dat het valt onder de garantie, zullen wij het product repareren of vervangen en het terugsturen. Als het product wordt gerepareerd, wordt het in goede werkende staat teruggestuurd naar de klant. Als het product wordt vervangen, wordt het vervangen door een nieuw of gereviseerd product van hetzelfde model.

  5. Als je niet tevreden bent met het resultaat van het vervangende product, kan je contact opnemen met de klantenservice van Gard Pro voor verdere assistentie.

levering

Nederland & Belgie is 3-6 werkdagen

Kort na het plaatsen van je bestelling ontvangt je een e-mail met een verzendbevestiging en een trackingnummer. Als je hier vragen over hebt, neem dan gerust contact met ons op.

Verzending is gratis voor bestellingen boven €50,- in NL & BE

Voor bestellingen onder de €50,- betaal je €6,95,- verzendkosten

Nadat we je bestelling hebben doorgegeven aan een van onze vervoerders PostNL en Bpost, sturen we je een verzendbevestiging per e-mail met een knop 'Bestelling volgen'. Hiermee ga je rechtstreeks naar de trackingpagina op onze site, zodat je de live trackingupdates kan volgen!

Uiteraard kunnen wij je helpen bij het wijzigen van je leveringsadres! Als je bestelling nog niet verzonden is, stuur ons dan a.u.b. de nieuwe gegevens per mail of nog sneller, bel ons.

Als je bestelling al is verzonden, geen paniek! Je kunt het nog steeds omleiden via de trackinglink van de vervoerder die we in je verzendbevestigingsmail geven.

*Let op: we kunnen je bestelling alleen verzenden naar het adres dat je hebt opgegeven bij je bestelling - als je een onjuist adres hebt opgegeven en het pakket daar wordt afgeleverd, kunnen we het niet ophalen, dus controleer je adres zorgvuldig!

Wij leveren binnen Nederland en België met PostNL en Bpost, voor de snelste en meest betrouwbare levering.

Gratis verzending voor bestellingen in NL & BE boven €50.

GARD PRO smartwatches®

Dit is inderdaad een moeilijke keuze! Wij helpen je graag met kiezen. Daarom hebben wij een vragen lijst voor je gemaakt op onze homepagina. In het midden van de pagina klik je op de knop
''Vind de perfecte smartwatch''

  • Gard Pro Health Smartwatch 2
    De case is 38 mm breed, 45 mm hoog en 10,8 mm dik
  • Gard Pro Health Smartwatch 2+
    De case is 38 mm breed, 45 mm hoog en 10,5 mm dik
  • Gard Pro Ultra
    De case is 43,5 mm breed, 57 mm hoog en 13,8 mm dik
  • Gard Pro Ultra 2+
    De case is 51,2 mm breed en hoog en 13 mm dik

Verder zijn de bandjes van de Health Series af te stellen van 14cm tot 24cm in omtrek. De Ultra series zijn af te stellen van 16cm tot 28cm



  • je Gard Pro smartwatch
  • je Gard Pro bandje
  • oplaadkabel naar USB
  • Gard Pro handleiding

Onze smartwatches zijn te koppelen met elk Android-apparaat (Android 6 en hoger) en iPhone (iOS 9 en hoger).

Open de app GloryFit. Er wordt gevraagd om je e-mailadres, vervolgens druk je op ‘’getcaptcha’’.


Er wordt een ‘captcha’ (6 cijferige code) verstuurd per mail. Voeg deze in onder ‘‘Captcha’’ en druk op ‘’Login’’.

Vervolgens krijg je een informatieblad over achtergrond activiteiten, druk hier op ‘’Ignore’’. Vul vervolgens de gevraagde informatie in. Je kan naar het volgende scherm door onderin het scherm op ‘’>’’ te drukken.

Indien je de informatie hebt ingevuld, klik op "Select device" (Apparaat selecteren), klik op het juiste model en volg de instructies om verbinding te maken.

Bluetooth-verbinding: Na succesvolle koppeling zal de APP automatisch het Bluetooth adres van de GARD PRO opslaan. En zal deze tijdens gebruik altijd in verbinding blijven.

Om verschillende functies te activeren dien je onderaan in de GloryFit app op ‘’Device’’ te klikken. Hier kan je alle functies aan en uit zetten. Denk hierbij aan bluetooth bellen, sms berichten, Whatsapp, Facebook & Gmail.

Alle Gard Pro smartwatches komen met een standaard 2 jaar hardware garantie!

Ook bieden wij binnen Gard Pro een verzekering aan GardCare+. Hierbij ben je verzekerd tegen bijvoorbeeld val en/of waterschades.
Als dit gebeurd krijg je van ons kosteloos een vervangend product!

Hiervoor dien je contact op te nemen per mail support@gardpro.nl

Dit omdat wij aan je gaan vragen om een foto en/of video toe te sturen waarin het defect en/of eventuele schades goed te zien is.
Op deze manier kunnen wij vaststellen wat de vervolgstappen zullen zijn om het probleem z.s.m. te verhelpen, zodat je weer optimaal kunt genieten van jou aangekochte Gard Pro.

Ook bieden wij binnen Gard Pro een verzekering aan GardCare+. Hierbij ben je verzekerd tegen bijvoorbeeld val en/of waterschades.

Dit hangt er vanaf welk model Gard Pro smartwatch je hebt.

  • Gard Pro Health Smartwatch 2
    Met dit model smartwatch kan je alleen oproepen beantwoorden door ze door te sturen naar de voicemail, dit omdat er geen speaker in zit. Wel kan je berichten ontvangen. Daadwerkelijk bellen met dit model is dus niet mogelijk.
  • Gard Pro Health Smartwatch 2+
    Met dit model kan kan gebeld worden en berichten worden ontvangen.
  • Gard Pro Ultra
    Ook met dit model kan gebeld worden en berichten worden ontvangen.
  • Gard Pro Ultra 2+
    Ook met ons nieuwste model kan je bellen, gebeld worden en berichten ontvangen.

  • Gard Pro Health Series
    Batterij duur tot 7 dagen bij ''normaal'' gebruik
  • Gard Pro Ultra Series
    Batterij duur tot 15 dagen bij ''normaal'' gebruik

Voor beide series modellen is bij ''standby'' van de smartwatches de batterij duur het dubbele in dagen.

Voor het maximaal laden van de smartwatches moet je +- 2 uur aanhouden.

Al onze modellen smartwatches maken gebruik van het GPS signaal van je mobielen telefoon. Er zit dus geen ingebouwde GPS in de smartwatch. Je dient dus altijd je telefoon bij je te hebben, indien je inzicht wilt hebben in je afgelegde routes.

Heb je een speciaal iemand waarvan je denkt dat diegene een Gard Pro-smartwatch nodig heeft?

Een Gard Pro smartwatch is het perfecte cadeau. Je kan de Gard Pro direct naar de gelukkige laten sturen. Hiervoor dien je alleen de adresgegevens in te vullen tijdens je bestelling.

Weet je niet welk model het beste past bij de gelukkige? Geen zorgen!
Wij bieden ook cadeaubonnen aan.

Ja, er zit een fysieke gebruiksaanwijzing bij al onze producten. Ook hebben wij een online versie beschikbaar. Deze kan je per mail aanvragen.

Alle aankopen bij Gard Pro zijn zonder enige abonnement kosten. De GloryFit app die verbinding maakt met de smartwatch is 100% gratis en heeft geen abonnement kosten. Wij zijn van mening dat je jouw vitale functies gratis en voor altijd moet kunnen volgen.

Betaling

Gard Pro biedt de volgende betaalmogelijkheden in de webshop:

  • IDeal
  • Bancontact
  • Creditcard (American Express, MasterCard, Maestro en VISA)
  • Giropay
  • Sepa overboeking
  • Sofort
  • Apple pay
  • Google pay
  • Klarna

Betaal je liever achteraf? Kies dan voor Klarna.

Tot een bedrag van €4000,- is het mogelijk om binnen 3 termijnen te betalen en tot een bedrag van €2500,- is het mogelijk om binnen 30 dagen na aankoop te betalen via de Klarna app. Klarna voert voor gardpro.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Je ontvangt een digitale factuur van Klarna om het gekochte product(en) in 3 termijnen of binnen 30 dagen na aankoop te betalen via de Klarna app.


Is het niet gelukt om je betaling met Klarna te voltooien? Dit kan om diverse (tijdelijke) redenen zijn. De snelste oplossing is om te kiezen voor een andere betaalmethode. Je kan natuurlijk ook contact opnemen met de klantenservice van Klarna. Bel hiervoor met 020-8082852 of kijk op de Klarna klantenservice pagina. Je kunt je vraag ook stellen via een chatbericht in de Klarna app.

Winkelen bij Gard pro is veilig. Om jouw gegevens te beschermen, worden deze volledig gecodeerd verstuurd via SSL-servers en zijn zodoende beveiligd tegen toegang van derden. Dat betekent dat jouw persoonlijke informatie wordt versleuteld en niet bekeken kan worden door anderen. 

We voldoen aan alle regels van de privacywetgeving en alle andere wettelijke voorschriften.
Plus wij geven je persoonlijke informatie nooit aan derden zonder jouw toestemming.

Contact

Iets niet helemaal in orde met je bestelling?

Maak je geen zorgen, ons Gard Pro-team staat voor je klaar om snel in actie te komen!

Neem contact met ons op per mail of telefonisch om het probleem door te geven, zodat wij het z.s.m. kunnen behandelen. Mogelijk verzoeken we je foto's of video's bij te voegen, zodat wij kunnen vaststellen wat er mis is.

Deze dingen gebeuren! Stuur ons z.s.m. een mail of neem telefonisch contact op. Wij zullen ons uiterste best doen om je verzoek uit te voeren. Als je product al is verzonden, moet je ons retourproces doorlopen.

Omdat we ons best doen om je bestellingen zo snel mogelijk bij je af te leveren, dien je vrijwel direct contact met ons op te nemen. We kunnen het annuleren of wijziging van je bestelling namelijk niet garanderen, dit omdat het vaak al verwerkt is. Selecteer je artikelen dus zorgvuldig.

Wij streven er altijd naar om de beste te zijn in wat we doen, dus we horen graag je mening en eventuele feedback. We horen uiteraard ook graag je mooie Gard Pro verhalen!

Mocht je feedback voor ons hebben, aarzel dan niet om ons een e-mail te sturen support@gardpro.nl of bel ons +31 970 1025 8488

We horen graag van je!