Garantiebeleid
"Onze garantie is geldig voor een periode van twee jaar vanaf de datum van aankoop*
Gedurende deze periode, als het product niet functioneert zoals geadverteerd of defect blijkt te zijn, zullen wij (Gard Pro) het product repareren dan wel vervangen zonder extra kosten voor jou.
Deze garantie dekt geen schade veroorzaakt door verkeerd gebruik, water, val of algemene onjuiste behandeling van de smartwatch.
Om een beroep te doen op deze garantie moet je het aankoopbewijs voorleggen en contact opnemen met ons (Gard Pro) per mail voor instructies over hoe te handelen. Deze garantie is niet overdraagbaar en geldt alleen voor de oorspronkelijke koper van het product.
Om gebruik te maken van deze garantie, dien je de volgende stappen te volgen:
-
Verzamel alle benodigde informatie en documenten, waaronder het aankoopbewijs en andere relevante documenten die ondersteunen dat het om ons product gaat.
-
Neem contact op met de klantenservice om ons op de hoogte te stellen van het probleem en de vereiste informatie en documenten te verstrekken. De klantenservice-medewerker zal je assisteren bij het vaststellen of het defect onder de garantie valt en je dan verdere instructies geeft over hoe de claim verder moet worden behandeld.
-
Volg de verdere instructies van de klantenservice-medewerker, wat kan inhouden dat het product naar ons moet worden teruggestuurd voor inspectie of reparatie. De klant is in deze verantwoordelijk voor eventuele verzend- en verwerkingskosten. Indien is vastgesteld dat het onder de garantie valt en wij het product moeten repareren of vervangen, zullen wij de retourkosten vergoeden.
-
Zodra wij het product hebben ontvangen en geverifieerd is dat het valt onder de garantie, zullen wij het product repareren of vervangen en het terugsturen. Als het product wordt gerepareerd, wordt het in goede werkende staat teruggestuurd naar de klant. Als het product wordt vervangen, wordt het vervangen door een nieuw of gereviseerd product van hetzelfde model.
-
Als je niet tevreden bent met het resultaat van het vervangende product, kan je contact opnemen met de klantenservice van Gard Pro voor verdere assistentie.