Verzending & retourneren
WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?
Gard Pro dekt de verzendkosten voor bestellingen boven de €50,-.
*De verzendkosten voor het retourneren van uw artikel zijn voor uw eigen rekening.
KAN IK MIJN LEVERING VOLGEN?
Ja, wij versturen al uw artikelen met Track & Trace. U kunt uw bestelling volgen via de bestelstatuspagina, u ontvangt de link via e-mail zodra uw bestelling is verzonden.
Het kan soms even duren voordat de Track & Trace status beschikbaar is.
WAT ZIJN DE LEVERTIJDEN?
Gard Pro streeft ernaar om producten snel te leveren. Als u op werkdagen voor 21.00 uur een bestelling plaatst, streven wij ernaar uw bestelling nog dezelfde dag te verwerken. De gemiddelde levertijd is 3-10 dagen.
IK BEN NIET THUIS TIJDENS DE LEVERING, WAT NU?
Als je pakket niet geleverd kan worden, ligt het 7 dagen op je te wachten op een PostNL-locatie (Bpost voor Belgische bestellingen). Je ontvangt hiervan ook bericht van de chauffeur, hierin staat ook de afhaallocatie. Na deze 7 dagen stuurt PostNL de zending terug naar ons magazijn.
RESTITUTIE
We hebben een retourbeleid van 14 dagen, wat betekent dat je na ontvangst van je artikel 14 dagen de tijd hebt om een retour aan te vragen.
Om in aanmerking te komen voor een retournering, moet je artikel in dezelfde staat verkeren als waarin het ontvangen is, dit betekend zonder enige gebruikssporen en in de originele verpakking + toebehoren. Je hebt ook het aankoopbevestiging nodig die je van ons per mail hebt ontvangen direct na je bestelling.
* Om een retour te starten, moet je eerst contact met ons opnemen via support@gardpro.nl om een retour aanvraag te doen.
Als de retouraanvraag wordt geaccepteerd (indien deze binnen de 14 dagen retourtermijn valt), sturen we de instructies over hoe en waar je het pakket naartoe moet sturen. Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retour aanvraag te hebben ingediend, worden niet geaccepteerd.
Wij vergoeden indien gecontroleerd en goedgekeurd het aankoopbedrag en de verzendkosten. De kosten voor het retour sturen zijn voor de klant. Voor eventuele verdere retourvragen kan je altijd contact met ons opnemen via support@gardpro.nl
SCHADE EN PROBLEMEN
Inspecteer je bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als je het verkeerde artikel hebt ontvangen, zodat we het probleem kunnen beoordelen en het kunnen oplossen.
RUILEN
De snelste manier om er zeker van te zijn dat je krijgt wat je wilt, is door het item dat je hebt ontvangen te retourneren en zodra je de melding hebt ontvangen dat de retourzending is geaccepteerd kan je een afzonderlijke aankoop doen voor het juiste item.
EUROPEESE UNIE 14 DAGEN BEDENKTIJD
je hebt het recht om je bestelling binnen 14 dagen te retourneren, om welke reden dan ook en zonder opgaaf van redenen. Zoals hierboven vermeld, moet je artikel in dezelfde staat zijn als waarin je het hebt ontvangen zonder enige gebruikssporen en in de originele verpakking + toebehoren.
TERUGBETALINGEN
We zullen je op de hoogte stellen zodra we je retourzending hebben ontvangen en is geïnspecteerd. We laten je weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Retourzendingen die geen retourformulier en/of aankoopbevestiging bevatten kunnen wij niet accepteren. Indien goedgekeurd, word je binnen 10 werkdagen automatisch terugbetaald. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat je bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en geboekt. Als er meer dan 15 werkdagen zijn verstreken sinds we je retourzending hebben goedgekeurd, neem dan contact met ons op via support@gardpro.nl
RETOURADRES: Chocoladeweg 6, 1381 DA Weesp, Netherlands