Verzending & retourneren

WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?
Gard Pro dekt de verzendkosten voor bestellingen boven de €50,-.
*De verzendkosten voor het retourneren van uw artikel zijn voor uw eigen rekening.

KAN IK MIJN LEVERING VOLGEN?
Ja, wij versturen al uw artikelen met Track & Trace. U kunt uw bestelling volgen via de bestelstatuspagina, u ontvangt de link via e-mail zodra uw bestelling is verzonden.

Het kan soms even duren voordat de Track & Trace status beschikbaar is.

WAT ZIJN DE LEVERTIJDEN?
Gard Pro streeft ernaar om producten snel te leveren. Als u op werkdagen voor 21.00 uur een bestelling plaatst, streven wij ernaar uw bestelling nog dezelfde dag te verwerken. De gemiddelde levertijd is 3-10 dagen.

IK BEN NIET THUIS TIJDENS DE LEVERING, WAT NU?
Als je pakket niet geleverd kan worden, ligt het 7 dagen op je te wachten op een PostNL-locatie (Bpost voor Belgische bestellingen). Je ontvangt hiervan ook bericht van de chauffeur, hierin staat ook de afhaallocatie. Na deze 7 dagen stuurt PostNL de zending terug naar ons magazijn.

 

RESTITUTIE
We hebben een retourbeleid van 14 dagen, wat betekent dat je na ontvangst van je artikel 14 dagen de tijd hebt om een retour aan te vragen.

Om in aanmerking te komen voor een retournering, moet je artikel in dezelfde staat verkeren als waarin het ontvangen is, dit betekend zonder enige gebruikssporen en in de originele verpakking + toebehoren. Je hebt ook het aankoopbevestiging nodig die je van ons per mail hebt ontvangen direct na je bestelling.

* Om een retour te starten, moet je eerst contact met ons opnemen via support@gardpro.nl om een retour aanvraag te doen.

Als de retouraanvraag wordt geaccepteerd (indien deze binnen de 14 dagen retourtermijn valt), sturen we de instructies over hoe en waar je het pakket naartoe moet sturen. Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retour aanvraag te hebben ingediend, worden niet geaccepteerd.

Wij vergoeden indien gecontroleerd en goedgekeurd het aankoopbedrag en de verzendkosten. De kosten voor het retour sturen zijn voor de klant. Voor eventuele verdere retourvragen kan je altijd contact met ons opnemen via support@gardpro.nl

SCHADE EN PROBLEMEN
Inspecteer je bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als je het verkeerde artikel hebt ontvangen, zodat we het probleem kunnen beoordelen en het kunnen oplossen.

RUILEN
De snelste manier om er zeker van te zijn dat je krijgt wat je wilt, is door het item dat je hebt ontvangen te retourneren en zodra je de melding hebt ontvangen dat de retourzending is geaccepteerd kan je een afzonderlijke aankoop doen voor het juiste item.

EUROPEESE UNIE 14 DAGEN BEDENKTIJD
je hebt het recht om je bestelling binnen 14 dagen te retourneren, om welke reden dan ook en zonder opgaaf van redenen. Zoals hierboven vermeld, moet je artikel in dezelfde staat zijn als waarin je het hebt ontvangen zonder enige gebruikssporen en in de originele verpakking + toebehoren.


TERUGBETALINGEN
We zullen je op de hoogte stellen zodra we je retourzending hebben ontvangen en is geïnspecteerd. We laten je weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Retourzendingen die geen retourformulier en/of aankoopbevestiging bevatten kunnen wij niet accepteren. Indien goedgekeurd, word je binnen 10 werkdagen automatisch terugbetaald. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat je bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en geboekt. Als er meer dan 15 werkdagen zijn verstreken sinds we je retourzending hebben goedgekeurd, neem dan contact met ons op via support@gardpro.nl

RETOURADRES: Chocoladeweg 6, 1381 DA Weesp, Netherlands

levering

Nederland & Belgie is 3-6 werkdagen

Kort na het plaatsen van je bestelling ontvangt je een e-mail met een verzendbevestiging en een trackingnummer. Als je hier vragen over hebt, neem dan gerust contact met ons op.

Verzending is gratis voor bestellingen boven €50,- in NL & BE

Voor bestellingen onder de €50,- betaal je €6,95,- verzendkosten

Nadat we je bestelling hebben doorgegeven aan een van onze vervoerders PostNL en Bpost, sturen we je een verzendbevestiging per e-mail met een knop 'Bestelling volgen'. Hiermee ga je rechtstreeks naar de trackingpagina op onze site, zodat je de live trackingupdates kan volgen!

Uiteraard kunnen wij je helpen bij het wijzigen van je leveringsadres! Als je bestelling nog niet verzonden is, stuur ons dan a.u.b. de nieuwe gegevens per mail of nog sneller, bel ons.

Als je bestelling al is verzonden, geen paniek! Je kunt het nog steeds omleiden via de trackinglink van de vervoerder die we in je verzendbevestigingsmail geven.

*Let op: we kunnen je bestelling alleen verzenden naar het adres dat je hebt opgegeven bij je bestelling - als je een onjuist adres hebt opgegeven en het pakket daar wordt afgeleverd, kunnen we het niet ophalen, dus controleer je adres zorgvuldig!

Wij leveren binnen Nederland en België met PostNL en Bpost, voor de snelste en meest betrouwbare levering.

Gratis verzending voor bestellingen in NL & BE boven €50.

GARD PRO smartwatches®

Dit is inderdaad een moeilijke keuze! Wij helpen je graag met kiezen. Daarom hebben wij een vragen lijst voor je gemaakt op onze homepagina. In het midden van de pagina klik je op de knop
''Vind de perfecte smartwatch''

  • Gard Pro Health Smartwatch 2
    De case is 38 mm breed, 45 mm hoog en 10,8 mm dik
  • Gard Pro Health Smartwatch 2+
    De case is 38 mm breed, 45 mm hoog en 10,5 mm dik
  • Gard Pro Ultra
    De case is 43,5 mm breed, 57 mm hoog en 13,8 mm dik
  • Gard Pro Ultra 2+
    De case is 51,2 mm breed en hoog en 13 mm dik

Verder zijn de bandjes van de Health Series af te stellen van 14cm tot 24cm in omtrek. De Ultra series zijn af te stellen van 16cm tot 28cm



  • je Gard Pro smartwatch
  • je Gard Pro bandje
  • oplaadkabel naar USB
  • Gard Pro handleiding

Onze smartwatches zijn te koppelen met elk Android-apparaat (Android 6 en hoger) en iPhone (iOS 9 en hoger).

Open de app GloryFit. Er wordt gevraagd om je e-mailadres, vervolgens druk je op ‘’getcaptcha’’.


Er wordt een ‘captcha’ (6 cijferige code) verstuurd per mail. Voeg deze in onder ‘‘Captcha’’ en druk op ‘’Login’’.

Vervolgens krijg je een informatieblad over achtergrond activiteiten, druk hier op ‘’Ignore’’. Vul vervolgens de gevraagde informatie in. Je kan naar het volgende scherm door onderin het scherm op ‘’>’’ te drukken.

Indien je de informatie hebt ingevuld, klik op "Select device" (Apparaat selecteren), klik op het juiste model en volg de instructies om verbinding te maken.

Bluetooth-verbinding: Na succesvolle koppeling zal de APP automatisch het Bluetooth adres van de GARD PRO opslaan. En zal deze tijdens gebruik altijd in verbinding blijven.

Om verschillende functies te activeren dien je onderaan in de GloryFit app op ‘’Device’’ te klikken. Hier kan je alle functies aan en uit zetten. Denk hierbij aan bluetooth bellen, sms berichten, Whatsapp, Facebook & Gmail.

Alle Gard Pro smartwatches komen met een standaard 2 jaar hardware garantie!

Ook bieden wij binnen Gard Pro een verzekering aan GardCare+. Hierbij ben je verzekerd tegen bijvoorbeeld val en/of waterschades.
Als dit gebeurd krijg je van ons kosteloos een vervangend product!

Hiervoor dien je contact op te nemen per mail support@gardpro.nl

Dit omdat wij aan je gaan vragen om een foto en/of video toe te sturen waarin het defect en/of eventuele schades goed te zien is.
Op deze manier kunnen wij vaststellen wat de vervolgstappen zullen zijn om het probleem z.s.m. te verhelpen, zodat je weer optimaal kunt genieten van jou aangekochte Gard Pro.

Ook bieden wij binnen Gard Pro een verzekering aan GardCare+. Hierbij ben je verzekerd tegen bijvoorbeeld val en/of waterschades.

Dit hangt er vanaf welk model Gard Pro smartwatch je hebt.

  • Gard Pro Health Smartwatch 2
    Met dit model smartwatch kan je alleen oproepen beantwoorden door ze door te sturen naar de voicemail, dit omdat er geen speaker in zit. Wel kan je berichten ontvangen. Daadwerkelijk bellen met dit model is dus niet mogelijk.
  • Gard Pro Health Smartwatch 2+
    Met dit model kan kan gebeld worden en berichten worden ontvangen.
  • Gard Pro Ultra
    Ook met dit model kan gebeld worden en berichten worden ontvangen.
  • Gard Pro Ultra 2+
    Ook met ons nieuwste model kan je bellen, gebeld worden en berichten ontvangen.

  • Gard Pro Health Series
    Batterij duur tot 7 dagen bij ''normaal'' gebruik
  • Gard Pro Ultra Series
    Batterij duur tot 15 dagen bij ''normaal'' gebruik

Voor beide series modellen is bij ''standby'' van de smartwatches de batterij duur het dubbele in dagen.

Voor het maximaal laden van de smartwatches moet je +- 2 uur aanhouden.

Al onze modellen smartwatches maken gebruik van het GPS signaal van je mobielen telefoon. Er zit dus geen ingebouwde GPS in de smartwatch. Je dient dus altijd je telefoon bij je te hebben, indien je inzicht wilt hebben in je afgelegde routes.

Heb je een speciaal iemand waarvan je denkt dat diegene een Gard Pro-smartwatch nodig heeft?

Een Gard Pro smartwatch is het perfecte cadeau. Je kan de Gard Pro direct naar de gelukkige laten sturen. Hiervoor dien je alleen de adresgegevens in te vullen tijdens je bestelling.

Weet je niet welk model het beste past bij de gelukkige? Geen zorgen!
Wij bieden ook cadeaubonnen aan.

Ja, er zit een fysieke gebruiksaanwijzing bij al onze producten. Ook hebben wij een online versie beschikbaar. Deze kan je per mail aanvragen.

Alle aankopen bij Gard Pro zijn zonder enige abonnement kosten. De GloryFit app die verbinding maakt met de smartwatch is 100% gratis en heeft geen abonnement kosten. Wij zijn van mening dat je jouw vitale functies gratis en voor altijd moet kunnen volgen.

Betaling

Gard Pro biedt de volgende betaalmogelijkheden in de webshop:

  • IDeal
  • Bancontact
  • Creditcard (American Express, MasterCard, Maestro en VISA)
  • Giropay
  • Sepa overboeking
  • Sofort
  • Apple pay
  • Google pay
  • Klarna

Betaal je liever achteraf? Kies dan voor Klarna.

Tot een bedrag van €4000,- is het mogelijk om binnen 3 termijnen te betalen en tot een bedrag van €2500,- is het mogelijk om binnen 30 dagen na aankoop te betalen via de Klarna app. Klarna voert voor gardpro.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Je ontvangt een digitale factuur van Klarna om het gekochte product(en) in 3 termijnen of binnen 30 dagen na aankoop te betalen via de Klarna app.


Is het niet gelukt om je betaling met Klarna te voltooien? Dit kan om diverse (tijdelijke) redenen zijn. De snelste oplossing is om te kiezen voor een andere betaalmethode. Je kan natuurlijk ook contact opnemen met de klantenservice van Klarna. Bel hiervoor met 020-8082852 of kijk op de Klarna klantenservice pagina. Je kunt je vraag ook stellen via een chatbericht in de Klarna app.

Winkelen bij Gard pro is veilig. Om jouw gegevens te beschermen, worden deze volledig gecodeerd verstuurd via SSL-servers en zijn zodoende beveiligd tegen toegang van derden. Dat betekent dat jouw persoonlijke informatie wordt versleuteld en niet bekeken kan worden door anderen. 

We voldoen aan alle regels van de privacywetgeving en alle andere wettelijke voorschriften.
Plus wij geven je persoonlijke informatie nooit aan derden zonder jouw toestemming.

Contact

Iets niet helemaal in orde met je bestelling?

Maak je geen zorgen, ons Gard Pro-team staat voor je klaar om snel in actie te komen!

Neem contact met ons op per mail of telefonisch om het probleem door te geven, zodat wij het z.s.m. kunnen behandelen. Mogelijk verzoeken we je foto's of video's bij te voegen, zodat wij kunnen vaststellen wat er mis is.

Deze dingen gebeuren! Stuur ons z.s.m. een mail of neem telefonisch contact op. Wij zullen ons uiterste best doen om je verzoek uit te voeren. Als je product al is verzonden, moet je ons retourproces doorlopen.

Omdat we ons best doen om je bestellingen zo snel mogelijk bij je af te leveren, dien je vrijwel direct contact met ons op te nemen. We kunnen het annuleren of wijziging van je bestelling namelijk niet garanderen, dit omdat het vaak al verwerkt is. Selecteer je artikelen dus zorgvuldig.

Wij streven er altijd naar om de beste te zijn in wat we doen, dus we horen graag je mening en eventuele feedback. We horen uiteraard ook graag je mooie Gard Pro verhalen!

Mocht je feedback voor ons hebben, aarzel dan niet om ons een e-mail te sturen support@gardpro.nl of bel ons +31 970 1025 8488

We horen graag van je!